INFORMATII UTILE

MODALITATI DE LIVRARE

Produsele vor fi livrate clientului prin serviciul de curierat sau pot fi ridicate dintr-unul dintre magazinele Tekzen, conform optiunii clientului.

Daca din anumite motive (ex. conditii meteo nefavorabile), curierul nu poate ajunge la client in ziua stabilita, se va reprograma data livrarii coletului.

De asemenea, daca este stabilita o zi in care curierul sa ajunga la locatia clientului, iar clientul nu este gasit acasa, clientul trebuie sa asigure costul transportului in alta zi de livrare. Altfel, clientul poate veni la sediul serviciului de curierat pentru a ridica personal coletul.

Tekzen va asigura ambalarea corespunzatoare a produselor inainte de trimiterea lor prin serviciul de curierat si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

Produsele Tekzen vor fi livrate numai pe teritoriul Romaniei.

In cazul in care produsul solicitat nu este diponibil, clientul va fi anuntat in cel mai scurt timp despre aceasta situatie. Tekzen va putea livra clientului un produs similar avand acelasi pret, in situatia in care produsul solicitat initial nu este disponibil, numai dupa informarea si cu acordul clientului.

MODALITATI DE PLATA

Pentru a achita produsele comandate de pe site-ul nostru plata se poate face prin urmatoarele metode:

-plata ramburs

-plata cu card bancar VISA sau Mastercard.

Plata se face in lei, integral, la livrare sau la ridicarea produselor de la magazinul nostru. In cazul livrarii produselor la domiciliu, plata se va face integral catre agentul de curierat care efectueaza livrarea.

Plata online cu cardul se poate realiza atat cu cardul personal cat si al firmei, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod VV2/CVC2).

Nu se percepe niciun comision suplimentar pentru tranzactii.

In cazul in care cardul este asociat unui cont in alta moneda decat RON, tranzactiile se efectueaza in lei, la cursul de schimb al bancii emitente pentru cardul respectiv.

POLITICA DE RETUR

Conform politicii interne si legislatiei in vigoare, magazinul Tekzen ofera clientilor sai serviciul de returnare al produselor.

Daca produsul nu prezinta niciun defect, in termen de 48 ore, clientul are drept de returnare al produsului, cu primirea banilor inapoi.

In cazul in care clientul doreste sa trimita prin curier produsul inapoi la unul din magazinele noastre, clientul va suporta costul transportului.

Produsul se poate returna in termen de 14 de zile, daca produsul nu a suferit niciun defect, insa nu se va face si returnarea banilor. Se poate primi la schimb un alt produs similar, daca mai exista in stoc. Daca nu, se poate achizitiona alt produs de acceasi suma de bani.

Produsele pot fi returnate daca:

-nu prezinta urme de lovire sau deteriorare

-nu prezinta urme vizibile de uzura

-sunt insotite de accesoriile produsului in cauza

-sunt in ambalajul original (ambalajul in care au fost achizitionate).

Pentru a returna produs trebuie sa aveti asupra dumneavoastra bonul si/sau factura.

In cazul in care produsul nu corespunde conditiilor precizate anterior, se va ajunge la refuzul returului.

Costul returului va fi suportat in totalitate de catre client.

Pentru mai multe detalii, ne puteti suna la numarul de telefon de Luni pana Vineri intre orele: 10:00 - 16:00 la numarul de telefon: 0314381812 pentru a specifica problema dumneavoastra. Ne puteti trimite si e-mail la adresa: suport@tekzen.ro sau office@tekzen.ro.

GARANTII

Toate produsele beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

Daca intampinati dificultati in utilizarea produselor achizitionate de la noi, ne puteti cere oricand sfatul, fie pe adresa de e-mail ( suport@tekzen.ro), fie telefonic (0314381812) sau la unul din magazinele noastre .

Pentru a putea beneficia de garantie va trebui sa aveti asupra dvs.produsul, bonul fiscal/factura si certificatul de garantie.

Daca gasiti produse ce nu au asupra lor certificatul de garantie, va rugam sa ne semnalati problema in cel mai scurt timp, pentru a putea remedia problema.

SUPORT CLIENTI

Serviciul Suport clienti va sta la dispozitie de Luni pana Vineri intre orele: 10:00 - 16:00 la numarul de telefon: 0314381812.

Serviciul Suport Clienţi poate fi contactat şi pe adresa de email suport@tekzen.ro.

Pentru orice problema sau nelamurire, va stam la dispozitie!